Z powodu wirusa (którego nazwy tutaj nie będziemy wymieniać) nie odbyły się targi w Genewie, a wszystkie premiery odbyły się wirtualnie i w związku z tym…

Wpadliśmy na pomysł, że zbierzemy w jeden wpis wszystkie premiery z tych wirtualnych targów i tak Z innej Perspektywy przedstawimy Ci co jest jechane…

Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm

CO TO JEST: Prawilna wersja rodzinnego włoskiego sedana.

GRZEGORZ: Jak ja się cieszę, że Alfa Romeo wraca do korzeni i prawidłowo wykorzystuje logo GTA, o którym nic więcej nie napiszę, bo będzie w następnym LOGO z CHARAKTEREM na YT.

RADEK: “Serce roście”. Tak właśnie wraca się na salony! A ja cieszę się, że Grzegorz się cieszy, a w jego ślady powinni iść samce alfa oraz… alfamalkontenci.

ALPINE A110 Legende GT & Color Edition

CO TO JEST: Limitowane edycje A110, gdzie Legende GT nawiązuje do klasyka, znowu Color Edition do żywych kolorów.

GRZEGORZ: Żółta, niebieska a może różowa… obojętne to jest, bo ważne jest tylko to, że dalej produkują takie samochody.

RADEK: Paaaanie, skoro w Megane RS mogli podkręcić do 300 kuni, to czemu tutaj bawią się w nowe kolory nadwozia?

AUDI A3 Sportback

CO TO JEST: Po prostu kolejna generacja AUDI A3

GRZEGORZ: Fajnie że ma teraz szersze barki, ale wnętrze to strasznie przekombinowali, szczególnie te nawiewy przy zegarach. Generalnie, wygląda to tak, jakby projektanci zrobili całą deskę rozdzielczą i poszli na piwo aby oblać sukces i przy piątym piwie się zorientowali, że nie dodali nawiewów dla kierowcy, więc na szybko z szumem w głowie, je tam przyczepili.

RADEK: Na zewnątrz niemiecki Die Ordnung. We wnętrzu z kolei uporządkowany chaos. No i po raz pierwszy zastosowano tapicerkę foteli wykonaną z przetworzonych butelek PET. Brawka, dbają o środowisko! P.S. A ile koni będzie w dieslu?

BMW Concept i4

CO TO JEST: prawie gotowy produkcyjny model elektrycznego odpowiednika BMW serii 5.

GRZEGORZ: mam wrażenie że bardziej niż tym autem, to ludzie jarają się nowym logo od BMW które miało premierę wraz z tym model, więc powiem tak: logo jest spoko.

RADEK: Prawie robi różnicę. Skoro jest to elektryczna zapowiedź nowego M3 i uwertura do elektrycznej linii nowych BMW, to powiem tak: niezłego mają “nosa” w tym BMW.

Bentley Mulliner Bacalar

CO TO JEST: Bentley zaczyna tworzyć samochody na indywidualne zamówienia i ten jest pierwszy z nich.

GRZEGORZ: Wincyj, takich projektów, wincyj… inaczej mówiąc, takie właśnie powinny być marki PREMIUM, czyli powinny robić coś wyjątkowego.

RADEK: Bentleyu, Sabo – słuchajcie Grzegorza!

Bugatti Chiron Pur Sport

CO TO JEST: Bardziej hardcorowa wersja Bugatti Chirona.

GRZEGORZ: Każde nowe BUGATTI, to radość na mojej twarzy.

RADEK: Christian van Koenigsegg GO GO GO!!!

Cupra Formentor

CO TO JEST: Pokazowy produkt sportowej marki SEATA.

GRZEGORZ: jeśli SUV ma być tak zwanym “crème de la crème” sportowej marki, to ja wychodzę z tej imprezy.

RADEK: Nazwa tego modelu w punkt. Trochę ferment, trochę nie rozumiem, ale się sprzeda drożej, niż pod logiem Seat.

DACIA Spring Electric

CO TO JEST: ma to być najtańsze auto elektryczne na rynku

GRZEGORZ: zacytuję BOGUSIA LINDĘ… “nie chce mi się o tym gadać”

RADEK: A ile dopłaci do tego rząd? O ironio!

Fiat 500e

CO TO JEST: nowy, w pełni elektryczny model kultowej pięćsetki.

GRZEGORZ: Bardzo fajny wygląd, spoko zasięg (320 km), spoko przyśpieszenie, jak na miejskie autko (0-100 km/h w 9 sekund), no i świetna cena – UWAGA: 37 500 euro (około 160 tys. zł), inaczej mówiąc: oni tak na poważnie?

RADEK: skoro nie wypaliło w Stanach, to wrzućmy to do Europy. Cena zabija. Biorę Yarisa GR!

Hyundai Prophecy

CO TO JEST: wynalazek, czyli futurystyczny koncept od HYUNDAIA.

GRZEGORZ: podoba mi się linia boczna, nie podoba się przód bo niepotrzebnie upodabnia się do TESLI 3, a do środka nawet nie zaglądam, bo tam nie ma kierownicy.

RADEK: Jak wskazuje nazwa ten model ma przepowiadać przyszłość. Szkoda, że bez kierowcy.

McLaren 765LT

CO TO JEST: hardcorowa wersja, hardcorowego McLarena

GRZEGORZ: Wersja 720S to kosmiczne szybkie auto, no a 765LT ma być: mocniejszy, lżejszy i zero – dwieście robić w czasie 7,2 sekundy… CUDO.

RADEK: Jak go będziesz miał w garażu to dzwoń!!!

GRZEGORZ: właśnie dzwonili z McLaren, więc czekaj na telefon 😉

MERCEDES E-CLASS

CO TO JEST: lifting klasy wyższej z gamy Mercedesa

GRZEGORZ: Nie będą ukrywać, że nie podoba mi się wygląd aktualnej E-klasy, a wersja po lifcie: jest trochę ładniejsza, ale to dalej nie mój typ.

RADEK: E-lektronika, E-lektryka, E-kologia: dużo tych E w składzie produktu, a E podobno szkodzi zdrowiu.

Morgan Plus Four

CO TO JEST: Auto nie na nasz rynek, które teraz zamiast 6 cylindrów, będzie mieć 4.

GRZEGORZ: kiedyś mnie nie jarały takie Morgany, ale chyba się starzeję, więc ten mi się podoba i nie przeszkadza mi że ma tylko 4 gary, bo im lżejsze auto tym lepiej się prowadzi.

RADEK: Tak, już widzę redaktora Grzegorza w skórzanej pilotce.

PORSCHE 911 Turbo S

CO TO JEST: Najmocniejsze (650 PS) wcielenie najnowszego Porsche 911

GRZEGORZ: Jest takie jakie powinny być: muskularne, mocne jak diabli oraz mega skuteczne, czyli przyśpieszenie od 0 do 200 km/h w czasie 8,9 s… czyli idealne auto na co dzień.

RADEK: Czyli nie chcesz już Taycana?

GRZEGORZ: W sumie to NIE… bo zapomnieli do niego włożyć silnik 😉

Škoda Octavia RS iV

CO TO JEST: najszybsza odmiana najnowszej OCTAVII, która teraz ma silnik hybrydowy: 1.4 TSI + elektryk = 245 PS.

GRZEGORZ: Spoko wygląda, ale nie pasuje mi taka hybryda do logo vRS, więc może powinni zmienić na eRS?

RADEK: eRS, vRS – who cares?

VW ID.4

CO TO JEST: Pierwszy elektryczny Crossover od Volkswagena

GRZEGORZ: No tak, jednego elektryka nie mogą dokończyć, chodzi o ID.3 który podobno ma więcej błędów w oprogramowaniu, niż ostatnie 10 aktualizacji WINDOWSA… a inaczej mówiąc: nie wychodzi Volkswagenowi ta eko-rewolucja i mam wrażenie że ten ID.4 nic w tym temacie nie zmieni.

RADEK: Samochód dla ludu, a lud może poczekać. Zatem chleba i igrzysk!

Dobra, tyle z naszej strony, teraz czas na WAS, czyli lecicie z ocenianiem tych modeli w komentarzach.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Paweł
Paweł
3 miesięcy temu

911 to piękny samochód, jeździł bym;) ale gdzie jest Koenigsegg?!